De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en partners staan voorop en daarom houden we bij Joosten Hoorspecialisten de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten. We treffen uiteraard maatregelen waar dat nuttig en nodig is. We volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten.

Wij werken momenteel alleen op afspraak

Om de veiligheid zoveel mogelijk te waarborgen en het aantal bezoekers tegelijkertijd tot een minimum te beperken werken wij alleen nog op afspraak tot 6 April 2020. Dit betekent dat u niet zonder afspraak bij ons binnen kunt lopen. Óók niet voor een storing van het hoortoestel. U dient hiervoor een afspraak te maken via 0229 755 133.

Ik heb een afspraak, gaat deze nog door?

Ja,  als u geen verkoudheids- of griepklachten (hoesten, keelpijn of koorts) heeft, dan gaat de afspraak gewoon door. Heeft u wel (milde) verkoudheids- of griepklachten, dan vragen wij u om telefonisch een nieuwe afspraak te maken.

Bel voor (het verplaatsen van) een afspraak 0229 755 133

Zijn jullie winkels nog open?

Op dit moment is er geen advies om winkels te sluiten en juist ook in deze tijd willen wij onze klanten goed ondersteunen. Mocht er een winkel sluiten wegen onderbezetting of door ziekte van één van onze medewerkers dan laten wij dit u tijdig weten.

Nemen jullie extra maatregelen?

Wij werken altijd al volgens de StAr regelgeving. Deze is al streng qua hygiëne. Daarnaast handelen wij volgens de instructies van het RIVM, waarbij wij ons bewust zijn van de eventuele kwetsbaarheid van onze cliënten. Onze winkelmedewerkers hanteren de volgende instructies:

  • Wassen regelmatig de handen (minimaal voor én na iedere klant)
  • Reinigen onze apparatuur voor én na iedere klant
  • Houden – zoveel mogelijk – 1,5 meter afstand.
  • Blijven thuis indien ze (milde) verkoudheids- of griepklachten hebben, zoals hoesten, keelpijn of koorts
  • Schudden geen handen
  • Wij maken tijdelijk geen afdrukken en verrichten geen otoscoop handelingen.

Ik wil mijn afspraak annuleren, omdat ik verkoudheidssymptomen heb. Wanneer kan ik weer terecht?

Wij verplaatsen de afspraak in overleg met u naar een later tijdstip. De termijn is afhankelijk van de bezetting in de winkel en het verloop van de afspraken.

Ik heb dringend producten nodig voor mijn hoortoestel, hoe doe ik dat?

U kunt alle producten die er nodig zijn voor uw hoortoestel bestellen via AllesVoorOren.nl. Of, als u niet online kunt bestellen een mail sturen naar info@joostenhoorspecialisten.nl. met uw naam, achternaam en postcode en het gewenste artikel. Deze service is alleen voor onze hoortoestelklanten en u ontvangt na het bestellen een factuur voor uw bestelling. (Tenzij u een ontzorgplan hebt afgesloten)